عامل تجاوز به عنف بر 8 زن در اصفهان در مدت يك ماه، چهارشنبه گذشته زماني كه براي تعرض به نهمين زن وارد خانه‌اي شده بود، دستگير شد.

به گزارش فارس، چندي قبل زني با مراجعه به اداره آگاهي اصفهان شكايت كرد مرد جواني از بالاي ديوار وارد خانه‌اش شده و او را مورد تعرض قرار داده است.
با طرح اين شكايت پرونده‌اي در اداره آگاهي تشكيل و مأموران با كمك شاكي اقدام به چهره‌نگاري از متهم كردند.

دو روز پس از طرح اين شكايت، زن ديگري نيز با مراجعه به اداره آگاهي شكايت مشابهي را مطرح كرد.
با گذشت حدود يك ماه از طرح نخستين گزارش، 8 شكايت از جوان متجاوز در محلات شمالي اصفهان مطرح شد

جوان متجاوز در برخي موارد از بالاي ديوار وارد خانه شده و زنان جوان را مورد تعرض قرار مي‌داد. او همچنين براي داخل شدن به خانه‌هايي كه امكان ورود از بالاي ديوار وجود نداشت، خود را مأمور معرفي مي‌كرد.

با افزايش شكايات از اين جنايتكار، مأموران پليس آگاهي به دستور شاه‌محمدي بازپرس شعبه پنجم دادسراي عمومي اصفهان به حالت آماده‌باش درآمدند.
مأموران محلات وقوع جرم از سوي پسر جوان ـ كه ‌خانه اصفهان، رزمندگان، رباط و 5 آذر بودند ـ را زير نظر گرفتند تا به محض مشاهده او براي دستگيري‌اش وارد عمل شوند.

سرانجام روز چهارشنبه گذشته پسر جوان هنگام ورود به خانه نهمين قرباني‌اش شناسايي و دستگير شد‌.
جوان متجاوز قصد داشت از بالاي ديوار وارد خانه شود كه زن صاحبخانه متوجه او شد و شروع به داد و فرياد كرد با فرار اين جنايتكار، زن جوان موضوع را به پليس اطلاع داد و بلافاصله منطقه به محاصره‌ درآمد.

اين در حالي بود كه متهم‌ پس از فرار از خانه اين زن، در حياط خانه‌اي در همان محله مخفي شده بود. يكي از همسايه‌ها كه شاهد ماجرا بود، موضوع را به پليس اطلاع داد و مأموران نيز ‌بلافاصله خانه را زير نظر گرفته و وارد آنجا شدند متهم كه متوجه حضور مأموران شده بود خود را به پشت بام رساند و در اين هنگام مأموران راه او را سد كرده و موفق به دستگيري او شدند.

بر اساس اين گزارش، متهم در بازجويي‌ها گفت: با پرسه‌زدن در خيابان‌ها خانه‌هايي كه زن صاحبخانه تنها بود را شناسايي مي‌كردم و صبح پس از اين كه مرد به محل كارش مي‌رفت، به بهانه‌هاي مختلف زن را به مقابل خانه مي‌كشاندم و با تهديد چاقو وارد مي‌شدم.

جوان 23 ساله كه «اكبر» نام دارد، هم‌اكنون در بازداشت به سر مي‌برد.
انصاري رئيس كل دادگستري اصفهان در اين رابطه گفت: اين پرونده به صورت ويژه و با سرعت در دادسرا رسيدگي مي‌شود و با صدور كيفر خواست پرونده به يكي از شعبات دادگاه كيفري ارسال مي‌شود.
با صدور حكم پرونده را براي تأييد با پيك به ديوان عالي كشور مي‌فرستيم.

عكس اين مجرم با دستور بازپرس پرونده بدون چشم‌بند براي شناسايي منتشر شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا